HABEL group

A HABEL GROUP előnyei röviden:

  • Az induló csomag konfigurálása teljesen kész, a megrendelő igényeinek megfelelően testre szabható.
  • Iparág specifikus megoldásokat tartalmaz, például: kereskedelem, logisztika, hotelek - és számos más iparág.
  • Sok hasznos megoldás áll rendelkezésre, például DOKU szerkesztő, szerződéskezelés, stb.
  • A dokumentumok automatikus beolvasása bizonylatértelmezéssel.
  • Interfész szinte az összes ERP, CRM, HR és könyvelési rendszerrel.
  • Office alkalmazásokba, valamint levelező rendszerekbe integrált.
  • Működőképes az összes elterjedt szerverkonfiguráción.
  • Papír bizonylatok egyszerű, gyors szkennelése.
  • Telephelyeket összekapcsoló megoldások.
  • Többnyelvű.
Workflow. Nyomonkövethetően. 
A „workflow” lehetővé teszi a dokumentumok automatikus és elektronikus szétosztását a cégen belül – gyors, egyszerű és telephelyeket összekapcsoló megoldás. Egy folyamatos információ körforgás biztosítható így, jelentősen rövidebb átfutási idővel. Továbbá: minden alkalmazott számára - minden időben – egyértelmű, hogy melyik munkaállomáson és milyen feldolgozási szakaszban található az adott dokumentum. Megszűnik a nyomtatási, másolási és postaköltség. Emellett a határidők könnyebben áttekinthetők és a kompetencia szabályok jobban betarthatók. 
Archiválás. Könnyedén.
A HABEL egy automatizált és teljesen revízió biztos folyamaton keresztül biztosítja, kezeli és szervezi a vállalat különböző dokumentumaiból származó információkat, mint például Office-dokumentumok, CAD-adatok, e-mailek, stb. Egy nagyon jól működő interfész (COLD –archiválás) garantálja a dokumentumok biztonságos archiválását ERP-ből, CRM-ből és a könyvelési programokból. A nagy teljesítményű szkenner másodpercek alatt akár nagy mennyiségű papírbizonylat beolvasására is képes, majd átadja ezeket a HABEL dokumentummenedzsmentnek.
Visszakeresés. Villámgyorsan.
A HABEL könnyen megtalálja az archivált adatokat. Egy felhasználóbarát keresési maszk segítségével hívható elő az adott üzleti folyamathoz tartozó összes dokumentum, így egy pillanat alatt átlátható összefoglalás kapható. Bárhonnan és bármikor. Azonnal rendelkezésére állnak az információk bármely kérdés esetén, és döntést tudunk hozni a fontos üzleti tárgyalásokon. Így cége minden körülmények között versenyképes marad. Íme egy meggyőző érv: igény esetén a különböző dokumentumok exportálhatóak és offline is rendelkezésre állnak!
Feldolgozás. Egyszerűen. 
A dokumentumon könnyedén elhelyezhetőek jegyzetek, szövegek, bélyegzők, kitakarások vagy kiemelések. Továbbá a verzió váltással a dokumentum egy korábbi verziója is elérhető, így minden változtatás - és a különböző munka állapotok - nyomon követhetőek. Az opcionálisan notebookra, okos telefonra és külső médiatárakra történő exportálás gondoskodik a függetlenségről és a változatos alkalmazhatóságról.
Átláthatóság. Kényelmesen. 
Egyetlen keresési kritérium megadásával – például megrendelési szám – a HABEL másodpercek alatt, azonnal megjeleníti a képernyőn a teljes folyamatot: árajánlatkérést, árajánlatot, megrendelést, megrendelés visszaigazolást, szállítólevelet, számlát - és minden további bizonylatot illetve valamennyi levelezést, amelyek tájékoztatást adnak a teljes üzleti folyamatról. Hogyan működik? Teljesen egyszerű: a HABEL akár automatikus archiválással, minden bizonylatot és dokumentumot pontosan a megfelelő folyamathoz ment el.
Kibővítés. Sokrétűen.
A gyakorlatban már jól bevált megoldások állnak rendelkezésre, mint például „szerződéskezelés” a szerződések biztos ellenőrzésére, és „személyügymenedzsment” az elektronikus személyügyi akták gyors betekintéséhez. A „bizonylatértelmezés” kiolvassa a szöveg tartalmát, és lehetővé teszi az automatikus dokumentum ellenőrzést és engedélyezést, például az automatikusan bejövő számlák ellenőrzésére és könyvelésére. A „DOKU szerkesztő" egy gombnyomásra egyedi kézikönyvet és dokumentációt készít az archivált dokumentumokból. A több telephellyel rendelkező vállalatok a „telephely összekapcsolásból” profitálnak, amellyel az összes telephelyet átfogva és egységesen hívható elő az összes dokumentum és információ. 
A HABEL út

Csak 5 lépés a HABEL megoldás tervezésétől a megvalósításig.
Mialatt sok cég a napi dokumentumok sűrűjében eltéved, és értékes munkaidőt veszít, addig a HABEL az ügyfelei útját egy szervezett és sikeres működési elv alapján egyengeti. Amennyire gyakorlatiasak szoftvereink megoldásai, annyira lesz kiszámítható a cégnél a bevezetés. A legrövidebb időn belül minden részleg, az összes alkalmazottja megtanulhatja kezelni az új rendszert.

1. Tanácsadás

Útmutató:
Aki ismeretlen területre lép, annak szüksége van egy előrelátó társra. Azért, hogy ügyfelünk az elejétől kezdve a helyes úton induljon el, mindenekelőtt közösen és egyértelműen határozzuk meg a vállalati struktúrát és választjuk szét az egyes munkafolyamatokat. Ezek után bemutatjuk a testre szabott megoldási javaslatainkat az Önök cégének napi üzletmenetéből adódó példaszerű folyamatok alapján. 

2. Rendszer meghatározás

Útirány:
Ügyfeleinkkel közösen hozzuk létre a felmérési mátrixot: ebben határozzuk meg a bizonylattípusokat, a keresési kritériumokat, az indexadatokat, az interfészeket és a telephely összekapcsolásokat. Ezzel egyidejűleg rögzítjük a dokumentum beviteli és létrehozási lehetőségeket, majd átadjuk ezeket a HABEL-nek. Ebben a fázisban analizáljuk a workflow feladatokat, és alakítjuk ki a projektek folyamatait. Átbeszéljük ügyfeleink egyedi igényeit és a felmérési naplóban rögzítjük őket.

3. Telepítés

Rész cél:
Miután ügyfeleinkkel közösen kialakítottuk a felmérési mátrixot, konfiguráljuk megrendelőnk HABEL rendszerét és a tesztfeladatok végrehajtásával végezzük el a finombeállításokat. A projektnek ebben a fázisában kerül telepítésre a HABEL rendszer, amelyben örömmel valósítjuk meg ügyfeleink egyedi igényeit! Mindezzel párhuzamosan gondoskodunk arról, hogy sikeres interfész jöjjön létre a már meglévő szoftver-rendszereivel. Közvetlenül ezután történik a cég rendszergazdájának oktatása, képzése.

4. Oktatás

Támogatás:
A mindennapi feladatokat az összes alkalmazott rövid idő alatt, biztosan és zökkenőmentesen elsajátítja. Intenzív képzés keretében oktatjuk egész csapatát – vagy közvetlenül az Ön cégénél vagy akár a HABEL telephelyén. Amint a felhasználóképzés lezárul, megkezdődhet az éles indulás, s már csak használni kell a HABEL rendszert a cégen belül. Emellett a projektvezető munkatársak a helyszínen vannak, hogy a felhasználókat a felmerülő kérdések esetén segítsék, támogassák.

5. PROFIT

Célvonal:
Összességében a HABEL megoldások hosszú távon nem csak készpénzben mérhető jelentős költségmegtakarítást jelentenek, hanem mindenekelőtt két meghatározó előnyük van: az első az időmegtakarítás – mivel többé nem vesznek el a dokumentumok és kollégái végre teljes intenzitással a ma és a jövő fontos feladataira koncentrálhatnak. A második az imázs növekedés, mert ügyfeleink minden pillanatban és helyszínen a legjobban tájékozottak a vevő-, és szállítóadatokról, a projektek állásáról, az értékesítési számokról, a megrendelésekről és megbízások számáról.

A HABEL szoftvermegoldásai az alkalmazkodás mesterei, egyszerűen beilleszthetők a meglévő rendszerkörnyezetbe. A különböző megoldások pontosan megfelelnek a cégek igényeinek, üzletágainak és méretének.

Habel SAP interface videó