HABEL megoldások a gyors átláthatóságért.

Testreszabhatóság

Ágazati megoldásaink

Autóipar

Autóipar

QM dokumentumok kezelése

Termelési dokumentumok kezelése minden körülmények között

Gyógyszeripar

Gyógyszeripar

Törzskönyvezési dokumentumkezelés

Hatósági határidők betartása, ütemezett feladatok

Kereskedelem

Kereskedelem

Beszállítói megállapodás kezelés

Hírlap és újság elszámolások hatékonyságnövelése

Munkaerő-kölcsönzés

Munkaerő-kölcsönzés

HR dokumentumok kezelése

Szerződéskezelés és állomány-menedzsment felsőfokon!


Leggyakrabban bevezetett szolgáltatásaink

Kiemelt területek

Számlafeldolgozás
és e-számla

A HABEL új folyamatirányítási és kezelési megoldása ideális a beérkező számlák optimális feldolgozására. Segítségével a beérkező számlákhoz tartozó rutinfeladatok, úgy mint az érkeztetés, a szétosztás és a könyvelés is teljes mértékben automatizálhatóak. Természetesen az eredmény 100%-os átláthatóság és biztonság. A HABEL-lel az elektronikus számlaküldés és fogadás teljesen egyszerűvé és biztonságosan automatikussá válik. Teszi ezt úgy, hogy mindeközben egyszerre felel meg a Magyarországon hatályos összes jogi valamint pénzügyi szabályozásnak és követelményrendszernek! Próbálja ki Ön is, nem fog csalódni benne!

Szerződéskezelés

Legyen szó akár lízingszerződésről, munkaszerződésről, biztosítási szerződésről vagy bármilyen más szerződésről: a HABEL átlátható összegzést ad a megkötött szerződésekről, és külön kiemelt figyelmet fordít a határidőkre, időtartamra, a meghosszabbítási illetve felmondási időpontokra. A HABEL egy kattintással áttekintést biztosít a jogosult felhasználónak az összes szerződésről, valamint figyelmezteti az esedékes határidőkre. Az elmulasztott határidők miatt előre nem kalkulált költségek többé nem jelentkezhetnek, ugyanis ellenőrző eszközként értékeli például a szerződő partnert, a szerződés kockázatát, vagy akár a költség-haszon szempontokat.

Ügyvezetői archívum

Minden egyes vállalat ügyvezetésében keletkeznek olyan dokumentumok, amelyekhez nem férhet hozzá az összes alkalmazott. A HABEL Ügyvezetői archívummal csak a meghatározott személyek érhetik el a kényes adatokat tartalmazó dokumentumokat. A HABEL Kifejezetten nagy figyelmet fordít az érzékeny vállalati adatok menedzselésére, s jogosultsági szintek kezelésére, és az ebből eredő tiszta és világos vállalati környezet kialakítására. A HABEL-lel megvalósítható az is, hogy a dokumentumok már a mentéskor titkosításra kerüljenek, így kizárva a jogosulatlan felhasználókat, indokolt estben akár a rendszergazdát, vagy az egyéb céges IT üzemeltető kollégá(ka)t is.

Workflow

A „workflow” lehetővé teszi a dokumentumok automatikus és elektronikus szétosztását a cégen belül – gyors, egyszerű és telephelyeket összekapcsoló funkcionalitással. Ezáltal egy folyamatos információ körforgás biztosítható természetesen jelentősen rövidebb átfutási idővel. Továbbá minden alkalmazott számára, minden időben, egyértelmű, hogy melyik munkaállomáson és milyen feldolgozási szakaszban található az adott dokumentum. A HABEL segítségével megszűnik a nyomtatási, másolási és postaköltség. S ezzel párhuzamosan a határidők könnyebben áttekinthetők és a kompetencia szabályok jobban betarthatók lesznek a vállalatnál.

Automatikus dokumentum felismerés

Ez a kifinomult megoldás automatizálja üzleti folyamatait. Miközben rögzíti és értelmezi a beérkezett dokumentumokat, teljesen automatikusan átvételre is kerülnek azok a szövegfelismerés segítségével. A HABEL kiolvassa a bizonylat tartalmát, s mindeközben egy időtakarékos, automatizált bizonylatosztályozást hajt végre. A bizonylatértelmezési rendszer regisztrálja az adatokat, mint például szállítót/vevőt, dátumot, bizonylatszámot, összeget, terméket és bármi egyéb szükséges adatot. A rendszer gazdaságos és intelligens, önálló folyamatképzés és karakterfelismerés jellemzi. A bizonylatértelmezés 3 változatban áll rendelkezésre, a sablonok és a szabad formátumok variációjával.

HABEL MOBIL

Legyen Ön személyesen egy ügyfélnél, akár egy céges rendezvényen, vagy éppen egy szervizszolgáltatás ellátása közben – a gyors reakcióidő ezek alatt is elengedhetetlenül fontos! A munkavégzéshez szükséges vállalati dokumentumokat irodán kívül, akár útközben is el kell tudnia érni, ebben segít a HABEL saját fejlesztésű, személyre szabható mobil megoldása! Ezzel Ön is produktív marad útközben is, bármerre legyen dolga. A HABEL mobil segítségével a teljes vállalati tudás bázist elérheti mobil eszközeiről, legyen szó egy prezentációról, vagy akár egy karbantartási dokumentációról, mindegy hogy okos telefont vagy táblagépet használ, a megoldás mindig kéznél lesz.
Bárhonnan, bármikor!

Személyügy menedzsment

Szüksége van bérszámfejtésre, jövedelemigazolásokra, utazási költségek nyilvántartására, szabadságolások vezetésére, vagy bármilyen a személyzeti ügymenet nyilvántartó, támogató ügyintézésre? A HABEL személyügy menedzsmenttel egy automatizált "alkalmazottat" kap az elektronikus személyügyi akták, és más bizalmas dokumentumok gyors és biztonságos eléréséhez. A HABEL a legmagasabb szintű biztonságot nyújtja: az összes dokumentum titkosítva kerül a HABEL-ben archiválásra, csak a megfelelő hozzáférési jogosultságokkal, a meghatározott munkaállomásokon tekinthetőek meg ezek. Automatikus emlékeztető funkció praktikus: például évfordulókkor, próbaidő vagy a betegszabadság lejártakor!

Riportok

A HABEL-ben található, onnan származtatható adatokból számtalan riportot, statisztikát vagyunk képesek kinyerni, s így azonnali információhoz jutni. Az automatikus riportok igény szerint kerülnek kialakításra, melyek automatizált kiküldésre kerülhetnek e-mail formájában az illetékes személy(ek) számára. Projektvezetőink számos konkrét ötlettel tudják támogatni a cégspecifikus automatikus riportok kialakítását. Az automatikus riportok mellett a rendszer képes szűrések és csoportosítások segítségével kimutatások készítésére és exportálására, melyek ad hoc jelleggel a hirtelen felmerülő igényekre nyújthatnak megoldást. Ezek a keresések menthetők az úgynevezett "Kedvencekbe", ahonnan azonnal elérhetőek és használhatóak egy kattintással.