A HABEL világszerte gondoskodik a rendről.


A HABEL világszerte gondoskodik a rendről.

A németországi HABEL GmbH &Co. KG 1991. óta kínálja dokumentumkezelési megoldásait ügyfeleinek. A HABEL szoftver csomagok több nyelven is elérhetőek a világ számos országában. A HABEL megoldások világszerte kezelik a kiterjedt szervezeti folyamatokat, mentik a vállalati tudást és védik a meghatározó információelőnyt - legyen szó archiválásról, feldolgozásról vagy akár a személyügymenedzsmenttől a szerződéskezelésen át bármilyen nagyvállalati munkafolyamatról. (www.habel.de)

A DOCUGROUP Cégcsoport 24 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a dokumentumkezelés területén.

Komplex dokumentumkezelést biztosítunk ügyfeleink részére: beleértve a papíralapú iratkezelést, a digitalizálást és az elektronikus dokumentumkezelést (HABEL). Folyamatosan szolgáltatunk immáron több mint 120 elégedett ügyfélnek: Magyarország teljes területén elérhetőek vagyunk. Ügyfeleink részére az adatok biztonságát auditált folyamataink garantálják (ISO 9001, ISO 27001, AQAP).

A HABEL magyarországi tevékenységéhez nagymértékben segítséget és háttértámogatást nyújt a Docugroup cégcsoport több tíz éves, dokumentumkezelési területen szerzett szakmai tapasztalata, széleskörű referenciái, magas szintű szakmai minősítései, valamint a hazai törvényi és jogszabályi követelmények alapos ismerete, és magas szintű szakmai minősítései.

A HABEL büszke arra, hogy egy magasan képzett értékesítő csapattal közvetlenül képviselteti magát a piacon. A szoftver fejlesztőivel közösen gondolkodunk, ezzel megvan az az előnyünk, hogy az újszerű igényekre gyorsan, szakszerűen reagálunk, és ügyfeleinknek egyedi, személyre szabott megoldásokat kínálunk. A tudás és a tapasztalat együttese adja a szakértelmet. Ezért munkatársaink hozzáértő tárgyalófelek, akik megértik ügyfeleink kívánságait és specifikációit, és ezeket meg tudják valósítani – még akkor is, ha ezek kimondottan ágazati jellegűek. Ügyfeleinkkel és partnereinkkel hosszú távú üzleti kapcsolatot tartunk fent, melynek középpontjában áll a nyitott párbeszéd, a korrekt üzleti kapcsolat és a kölcsönös bizalmon alapuló együttműködés.

A HABEL előnyök

Jövedelmezőség

A HABEL számtalan ügyfélspecifikus megoldással segíti és támogatja a cégen belüli költségek célirányos csökkentését valamint optimalizálását. A felhasznált papír mennyisége, a nyomtatási, másolási, lefűzési továbbá tárolási költségek megtakarítása mellett, folyamatosan és célzottan ellenőrzi a dokumentumok gyors feldolgozását, és hatékony menedzselését, legyen szó iktatásról, archiválásról, vagy akár visszakeresésről. Az átláthatóság kiemelten fontos költségmegtakarító szempont, így Ügyfeleink befektetése már 6 hónap után megtérül a megspórolt lefűzési, visszakeresési és egyéb, a dokumentumok kezelésére fordított idő felszabadulása mentén.

Maximális biztonság

A HABEL dokumentum-menedzsment megoldásai a legmagasabb szintű biztonsági előírásokat tartják szem előtt. Ennek eredménye a dokumentumok revízió biztos archiválása, valamint a szigorú megfelelés a törvényi előírásoknak. A széleskörű felügyeleti és ellenőrzési rendszer gondoskodik a fokozott biztonságról. A könnyű kezelhetőségnek köszönhetően pedig a folyamatos használat sem jelent gondot. A HABEL-ben a legkisebb részletekig szabályozhatóak a hozzáférési jogosultságok, így biztosítva a jogosulatlan felhasználók elutasítását. Így kifejezetten gyors reakcióidő jellemzi a biztonságos, dokumentumveszteség nélküli, és hiánytalan céges információáramlást.

Időmegtakarítás

A dokumentumok másolása és lefűzése, a cégen belüli papírbizonylatok továbbítása - és a bennük történő visszakeresés - minden esetben idő pazarlás, és mint ilyen, nem felel meg napjaink elvárásainak. A HABEL dokumentum-menedzsment megoldásai biztosítják a céges iratok és dokumentumok automatizált, átlátható és biztonságos elhelyezését, továbbá a tárolását, archiválását is. Így szükség esetén pillanatok alatt előhívható az archivált dokumentum - ezzel párhuzamosan pedig, a szükséges adatok feldolgozása is megtörténhet. A HABEL dokumentum-menedzsment pontos, egyszerű, átlátható és helytől független, kifejezetten időtakarékos, megoldás minden vállalat számára.

Minden az üzletmenetben

A HABEL az összes felhasználónak villámgyorsan biztosít információt az üzleti partnerekről. A strukturált és hiánytalan tárolásnak köszönhetően valamennyi információ, dokumentum, adat és e-mail egységesen kezelhető. A korábbi verziók időrendi sorrendben jelennek meg, nagyban támogatva ezzel az átláthatóságot. További előny még, hogy a HABEL "workflow" egy központi ellenőrző eszközként biztosítja a folyamatos információáramlást, így a munkatársak fókuszáltan végezhetik tényleges feladataikat - mint például az ügyféltámogatás vagy beszerzés optimalizálás. Ezáltal közösen mozdíthatják előre az üzleti folyamatok sikerességét.